Image (Novum) - Lindsay Lohan is het nieuwe gezicht voor de 'Hear the world'-campagne. Dat laat de organisatie weten op de website van de campagne. De 21-jarige actrice treedt hiermee in de voetsporen van sterren als Amy Winehouse, Joss Stone, Annie Lennox en Moby. Rockster Bryan Adams, die ook als fotograaf aan de weg timmert, heeft de foto's voor de campagne gemaakt. Alle sterren staan op de foto met één hand achter het oor, alsof ze moeite hebben te horen of te luisteren. De organisatie is zeer enthousiast over het ambassadeurschap van het jonge talent. "Er is geen ontkomen aan de kracht van de ster van Lindsay Lohan", staat op de website.

De campagne, georganiseerd door gehoorapparatenfabrikant Phonak, wil door het inzetten van sterren mensen bewust maken van de sociale en emotionele impact van de teloorgang van het gehoor. Tien procent van de wereldbevolking heeft krijgt hiermee te maken, waarschuwt de organisatie.

Bron: Trouw / DovenNieuws.eu