Image Kent u mensen die slachtoffer van bureaucratie zijn geworden? De NCRV maakt een nieuw consumentenprogramma, waarin we mensen bijstaan die ten einde raad zijn.‘Ten Einde Raad’ brengt hen weer in gesprek met het bedrijf of de instantie waarmee een geschil is. Elke dag opnieuw vullen mensen stapels formulieren in. Soms raken deze mensen verstrikt in een web van regels, bureaucratie of onbegrijpelijke wetgeving. Nederland is vol met 
bureaucratische instanties, die stroperige klachtenprocedures hanteren. Bijvoorbeeld gemeenten, verzekeringsmaatschappijen, woningbouwverenigingen, energiebedrijven of andere grote instanties. Brieven stapelen zich op en betrokkenen worden van het bekende kastje naar die nog bekendere muur gestuurd. En juist voor hen is het nieuwe consumentenprogramma ‘Ten Einde Raad’ van de NCRV! Belangstellenden of gedupeerden kunnen altijd vrijblijvend een (telefoon) gesprek met de NCRVhebben om wat meer informatie over ‘Ten Einde Raad’ te krijgen. Ze kunnen dan contact opnemen met:NCRV Redactie ‘Ten Einde Raad’ e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. , tel. 035-6719045 (Marieke Visser) of Esther Hartenberg (035-6719917)Meer informatie kunt u vinden op www.ncrv.nl/teneinderaad. Hier vindt u ook een aanmeldingsformulier.

bron: http://www.ango.nl / DovenTV