Wat prachtig om te zien dat het zo'n geslaagde en zonovergoten reünie was bij SWeDoRo! Het weer was fantastisch en de sfeer zat er overduidelijk goed in met al het handenwapperen en het ophalen van mooie herinneringen. Wat een mooi en dankbaar initiatief van de werkgroep om de vrijwilligers en het barpersoneel in het zonnetje te zetten! Zonder hun harde werk was deze topdag bij SWeDoRo niet mogelijk geweest. De foto zijn er, maar andere volgende foto's komen eraan, nog even geduld, beste mensen.
Wat prachtig om te zien dat het zo'n geslaagde en zonovergoten reünie was bij SWeDoRo! Het weer was fantastisch en de sfeer zat er overduidelijk goed in met al het handenwapperen en het ophalen van mooie herinneringen. Wat een mooi en dankbaar initiatief van de werkgroep om de vrijwilligers en het barpersoneel in het zonnetje te zetten! Zonder hun harde werk was deze topdag bij SWeDoRo niet mogelijk geweest. De foto zijn er, maar andere volgende foto's komen eraan, nog even geduld, beste mensen.